artikel

Digitalisering en persoonlijk contact, een ultieme combinatie

Geen categorie 474

Digitalisering is een belangrijke ontwikkeling. We maken digitaal grote slagen door nieuwe technologieën toe te passen, maar daarmee daalt het persoonlijk contact. Verliezen we daardoor niet belangrijke kansen? Missen we bijvoorbeeld geen belangrijke verkoopkansen, conversie of fraudepreventie/detectie mogelijkheden? Hoe is de customer experience als alles digitaal gebeurd? Zou persoonlijk klantcontact een positieve bijdrage kunnen leveren aan de ultieme customer journey van de toekomst?

Digitalisering en persoonlijk contact, een ultieme combinatie

Het combineren van digitale en persoonlijke klantcontactmomenten blijkt voor veel bedrijven en dienstverleners een worsteling. Niet voor Dynasure. Wij combineren persoonlijke en betrouwbare dienstverlening met vooruitstrevende technologieën van onze opdrachtgevers en zijn daarmee een verlengstuk waarmee we het positieve gevoel van uw klanten meer dan versterken, als ware het uw ogen en oren.

Door deze combinaties te maken, kunnen we zorgdragen voor een persoonlijk vervolg op het digitaal contact, dat een klant heeft met bijvoorbeeld een verzekeraar. Denk aan het afsluiten van een verzekering. Nog dezelfde dag staat er een Dynasure-medewerker aan de deur met de bevestigingsformulieren zodat er eigenhandig en persoonlijk kan worden getekend.

Lossen probleem klant op

Ook een negatief startpunt, bijvoorbeeld wanneer een verzekerde schade heeft aan zijn of haar smartphone, wordt door persoonlijk contact omgezet naar een positief gevoel en een nog loyalere klant. We maken geen geld over maar lossen het probleem voor de klant op door een snelle reparatie of een vervangend toestel. Vandaag uw smartphone defect, nog diezelfde avond reiken we u namens onze opdrachtgever een vervangend toestel aan en nemen het kapotte apparaat mee retour. Door reparatie ’s nachts heeft de klant de volgende dag zijn, gerepareerde, smartphone weer in handen. De klant wordt verrast door het persoonlijke contact en de snelheid waarmee er wordt geanticipeerd. U als bedrijf krijgt een gezicht. Juist die persoonlijke touch en aandacht gaan in de nabije toekomst de dienstverlening van veel segmenten en branches versterken, ja zelfs beheersen.

Insurance as a service

Ontzorgen leidt in alle trajecten. “Insurance as a service” wordt de nieuwe standaard. Voorbeelden hebben we te over als het over de dienstverlening van Dynasure gaat. Aansprekend is de aankomende dienst voor reizigers. We halen de bagage van de zakenman/-vrouw of vakantieganger(s) bij hem of haar thuis op. Checken die in zodat de reiziger zonder stress en koffers/tassen naar de luchthaven kan gaan. Het ontlast niet alleen de reiziger(s), het draagt ook bij aan een vlotte doorstroming op de luchthaven. Zo kunnen verzekeringsmaatschappijen die bijvoorbeeld reisverzekeringen aanbieden zich met dienstverlening onderscheiden.

Primair is dat in de totale werkwijze en afhandeling de klant altijd centraal staat. Of het nu gaat om formulieren of een andere invulling van digitalisering en het daaraan gekoppelde persoonlijke vervolg, we voldoen over een breed spectrum aan de behoefte van de klant. Onze visie is duidelijk: digitaliseren is noodzaak maar houd de klant met persoonlijk contact centraal!

Meer info: www.dynasure.nl

Reageer op dit artikel