nieuws

Florius biedt real-time inzage klantdossiers

Financiële planning 1044

Met een nieuwe app (FAN) biedt Florius vanaf vandaag real-time inzage van klantdossiers aan voor adviseursrelaties.

Florius biedt real-time inzage klantdossiers

De FAN app maakt het voor adviseurs mogelijk om locatie- en tijdonafhankelijke hypotheekaanvragen in te zien. De adviseur kan via zijn of haar smartphone/tablet de berichtenboxen checken en direct telefonisch contact opnemen met de klant. Volgens eigen zeggen kan de adviseur snel anticiperen op de situatie van de klant.

Karin Polman, directeur van Florius: “Florius is op tal van terreinen bezig om de digitale connectie tussen klant en adviseur te verbeteren. Met de FAN app heeft de adviseur nu ook onderweg toegang tot de klantgegevens. Hiermee zetten we een volgende stap in het toegankelijker maken van het hypotheek-aanvraagproces.”

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.