nieuws

‘Even Apeldoorn bellen’ focust op hypotheek

Financiële planning 1928

Centraal Beheer is deze week gestart met een campagne voor de Thuis Hypotheek, onder meer met een nieuwe aflevering van de bekende serie commercials ‘Even Apeldoorn bellen’.

‘Even Apeldoorn bellen’ focust op hypotheek

Die kreet is nu het beginpunt in plaats van (meestal) de afsluiting van de reclamespot. Daarmee wil het Achmea-label benadrukken dat ‘Apeldoorn’ ook gebeld kan worden voor een woningfinanciering. “In de commercial laten we zien dat je met de Thuis Hypotheek de zaken goed voor elkaar hebt en geld over kunt houden voor leuke dingen”, aldus Centraal Beheer. Bij het product gaat onder meer de rente tussentijds omlaag bij aflossen. Klanten kunnen de hypotheek afsluiten via een adviseur of online voor € 495. Centraal Beheer claimt binnen 2 werkdagen een offerte te leveren. Online sluiten is alleen mogelijk voor starters: doorstromers, kopers van nieuwbouw en 52-plussers moeten een adviseur raadplegen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.