nieuws

Ook NN biedt klant online inzage in hypotheekaanvraag

Financiële planning 1496

Nationale-Nederlanden (NN) heeft de service ‘Mijn Hypotheekaanvraag’ gelanceerd. Klanten van de verzekeraar kunnen in een persoonlijk en beveiligde omgeving de status van de hypotheekaanvraag volgen. NN is hiermee overigens niet de eerste; onder andere De Hypotheker (De Hypotheker Track & Trace app) en Florius (MijnFlorius) bieden al een vergelijkbare service.

Ook NN biedt klant online inzage in hypotheekaanvraag

Met deze, voor de verzekeraar, nieuwe service wordt per stap duidelijk wat er bij Nationale-Nederlanden tijdens het gehele traject gebeurt; vanaf het moment dat de hypotheek via de adviseur wordt aangevraagd en het aanleveren van de benodigde documenten tot het passeren van de koopakte bij de notaris. “Met Mijn Hypotheekaanvraag krijgt de klant meer overzicht, wat tijd en stress scheelt. Zo kan de klant zich richten op andere zaken die rondom de verhuizing belangrijk zijn”, aldus NN.

Samen met adviseur
Op de website van ‘Mijn Hypotheekaanvraag’ staan de zes verschillende stappen uitgelegd. Duidelijk is dat de verzekeraar de adviseur niet wil passeren. In elke stap staat duidelijk vermeld wat je als klant samen met de adviseur kunt doen om het aanvraagtraject zo soepel mogelijk te laten verlopen. Daarnaast meldt Nationale-Nederlanden dat klanten ‘Mijn Hypotheekaanvraag’ niet zelf kunnen aanvragen. “Zodra de hypotheekaanvraag via een adviseur bij ons is binnengekomen, ontvangt de klant zijn inloggegevens voor Mijn Hypotheekaanvraag.”

 

Reageer op dit artikel