nieuws

Innosurance: new world, new thinking

Financiële planning 1184

Internet verandert alles, dat weten we nu. Maar wat is nu echt het prioriteitenlijstje voor de komende twee jaar? Moeten we al een mening hebben over Blockchain? En wat doen we nu met internet of things? am:innosurance is hét event waar we het op 28 juni in Maarssen hebben over de veranderingen die de sector raken en waar verzekeraars en adviseurs over na moeten denken.

Innosurance: new world, new thinking

Sprekers uit de internetwereld, maar ook deskundigen die inspireren en verder kijken dan vandaag, geven een houvast voor wat er op ons afkomt. De sector moet mee, want de wereld is al in beweging. Keynotespreker is Marco Knitel, Manager Netherlands bij Uber. Hij neemt je mee in de wereld van hypergrowth, en vertelt hoe Uber in 3 jaar Nederland heeft veroverd. Knitel zal aan de hand van concrete voorbeelden en data laten zien wat het verschil is tussen een markt openbreken en een markt maken.

Andere sprekers zijn onder andere Roger Peverelli, partner bij adviesbureau VODW en expert op het gebied van strategie en innovatie in de financiële dienstverlening, en Ivar Wiersma, Head of Innovation bij ING. Wiersma gaat samen met het publiek op zoek naar het antwoord op de vraag ‘blockchain; hype of niet?’ Futurist en trendwatcher Richard van Hooijdonk neemt je tenslotte mee naar het bedrijf van de toekomst: de hyperconnected insurance company en bespreekt de technologische ontwikkelingen die de sector zullen raken.

Inschrijven voor en meer informatie vinden over am:innosurance kan hier. Het event is op dinsdag 28 juni in Innstyle in Maarssen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.