nieuws

Lloyds Bank zet WhatsApp in richting intermediair

Financiële planning

Tussenpersonen kunnen vanaf vandaag met hun vragen ook via WhatsApp of Online chat terecht bij de Intermediair Service Desk van Lloyds Bank. Beide tools worden-vooralsnog in een pilotproject- ingezet om intermediairs op een snelle en toegankelijke wijze bij te staan. Daarnaast heeft Lloyds Bank haar Online Hypothekengids doorzoekbaar gemaakt zodat tussenpersonen sneller en makkelijker kunnen grasduinen in de acceptatieregels.  

Lloyds Bank zet WhatsApp in richting intermediair

Marketingmanager Michiel van der Linde: “De inzet van WhatsApp en chat is een extra service aan het intermediair, een aanvulling op bestaande communicatie, bijvoorbeeld via de telefoon. Een adviseur kan laagdrempelig iets vragen, bijvoorbeeld als hij in een hypotheekgesprek zit met een klant en snel iets moet weten.” De inzet van nieuwe kanalen is volgens Van der Linde onontkoombaar. “De wereld verandert, dus wij veranderen graag mee. Niet alleen de tussenpersoon maar ook zijn klant wil steeds beter en sneller geholpen worden.”

 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.