nieuws

BudgetUitvaartPolis mikt met nieuwe site op jonge doelgroep

Financiële planning 962

BudgetUitvaartPolis wil meer jongeren aanspreken. De nieuwe website van de verzekeraar (onderdeel van Algemeen Belang/Dela) is vernieuwd en moet jongeren stimuleren om rechtstreeks een verzekering te sluiten.

BudgetUitvaartPolis mikt met nieuwe site op jonge doelgroep

Joost de Niet, projectleider bij BudgetUitvaartPolis: “Met deze nieuwe website willen wij een frisse uitstraling creëren, die goed aansluit bij de belevingswereld van onze doelgroep. De eigentijdse fotografie sluit ook aan bij deze tijd, waarin het vieren van het leven steeds meer centraal staat.”

Distributiekosten
BudgetUitvaartPolis is online af te sluiten. Klanten betalen distributiekosten van 82 euro. Deze kosten worden gedurende de looptijd in rekening gebracht. Nabestaanden hebben een vrije keuze hoe ze het verzekerd bedrag willen besteden aan de uitvaart. (Op de site: ‘Wil je e-mails in plaats van kaarten en een bakfiets in plaats van een auto? Dan kun je je voor een lager bedrag verzekeren en betaal je per maand ook minder premie’.)

BudgetUitvaartPolis is onderdeel van het verzekeringsbedrijf Algemeen Belang. Sinds 1 januari 2015 maakt Algemeen Belang deel uit van coöperatie Dela.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.