nieuws

Findesk maakt proactieve benadering klant mogelijk

Financiële planning

De adviessoftware Findesk van Topicus is uitgebreid met Findesk Inzichten. Hiermee kunnen adviseurs klanten nu proactief verder helpen met het maken van financiële keuzes voor de toekomst.

Findesk maakt proactieve benadering klant mogelijk

Met de nieuwe toevoeging is de software te gebruiken op voor de klant financiële kruispunten. “Bijvoorbeeld tien jaar voor de pensioenleeftijd wordt bij het afsluiten van een hypotheek het pensioeninkomen mee getoetst. Voor adviseurs is het dus van belang om vóór dit moment contact met de klant op te nemen. Een ander moment is het einde van de rentevaste periode”, noemt Findesk als voorbeelden.

Findesk wordt gebruikt door 3.500 adviseurs.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.