nieuws

Vivat werkt samen om klantervaring leventak te verhogen

Financiële planning

Vivat is de samenwerking aangegaan met Tata Consultancy Services (TCS) om de efficiency van de verzekeraar te verhogen en de klanten een betere gebruikservaring te bieden. De samenwerking zal zich gaan richten op de levensverzekeringsactiviteiten van Vivat.

Vivat werkt samen om klantervaring leventak te verhogen

TCS, dat zichzelf een ‘vooraanstaand leverancier van IT-services, adviesdiensten en bedrijfsoplossingen’ noemt, gaat de leventak van Vivat ondersteunen met technologische expertise en Business Process Services. “Doel is de dienstverlening van VIVAT te verbeteren, snellere doorlooptijden te realiseren en seizoensgebonden pieken beter op te vangen”, schrijft TCS, dat Europese ervaring met de branche heeft.

Wendy de Ruiter-Lörx, directeur van Reaal Leven, licht toe: “Bij Reaal, een van de merken van Vivat, beseffen we dat elke klant anders is, en unieke eisen en verwachtingen heeft. Wij zetten de klant centraal in al onze activiteiten en daarvoor moeten we zowel sterk als flexibel zijn. We zijn ervan overtuigd dat de samenwerking met TCS ons de zakelijke wendbaarheid en operationele efficiency oplevert die vereist zijn om de beste klantbeleving te realiseren.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.