nieuws

Odin profileert zich als ‘full service’ ontwoekeraar

Financiële planning

Stichting Odin heeft haar dienst Integraal Ontwoekeren uitgebreid door samen te gaan werken met de Vereniging Woekerpolis.nl en WoekerpolisVrij. “Hierdoor hebben consumenten nu via één ingang toegang tot alle mogelijkheden om hun woekerpolis maximaal aan te pakken. Door de nieuwe samenwerkingen is Integraal Ontwoekeren de eerste full service dienst in de markt voor zowel het claimen als het verbeteren van de woekerpolis.”

Odin profileert zich als ‘full service’ ontwoekeraar

Consumenten die zich aanmelden voor Integraal Ontwoekeren, worden automatisch door Stichting Odin aangemeld bij de Vereniging Woekerpolis.nl. “Hierdoor zijn consumenten verzekerd van extra compensatie als een massaclaim slaagt. De aanmelding is gratis. Daarnaast blijft het mogelijk om ook een individuele claimprocedure te starten voor polissen met een hoog claimpotentieel. Wij adviseren consumenten op basis van een eerste analyse welke keuzes het beste bij hun situatie passen”, aldus een persbericht.

Gelegenheid
Ab Flipse, voorzitter van Woekerpolis.nl, zwakt die samenwerking desgevraagd enigszins af. “Wij geven Odin de gelegenheid om klanten bij ons aan te melden middels een kant en klaar excelbestand. Maar dat is alles. Ik weet niet of je dat samenwerken moet noemen.”

Toekomst
Door de tweede samenwerking – die met WoekerpolisVrij – kunnen consumenten kiezen voor het ‘doe het zelf’ 7-stappenplan van WoekerpolisVrij om de woekerpolis om te zetten naar een beter product. “Als consumenten voor deze oplossing kiezen, melden wij ze aan bij WoekerpolisVrij. Heeft een klant tijdens het 7-stappenplan specialistische hulp nodig, dan wordt de consument in contact gebracht met een speciaal daarvoor opgeleid advieskantoor uit het Odin-netwerk, om samen met de consument het stappenplan af te ronden.”

Reageer op dit artikel