nieuws

Brand New Day komt met eigen risicopolis

Financiële planning

Toezichthouder DNB heeft groen licht gegeven voor de overname van levensverzekeraar Uw Toekomst door Brand New Day. “Wij zijn de eerste nieuwe verzekeraar sinds tijden in de steeds verder genationaliseerde verzekeringsmarkt.” Het eerste eigen verzekeringsproduct is een overlijdensrisicoverzekering, die deze week wordt geïntroduceerd.

Brand New Day komt met eigen risicopolis

 
Brand New Day heeft nu ruim 40.000 rekeninghouders in de boeken. “Vorig jaar kwamen er 72% meer rekeninghouders en 91% meer toevertrouwd vermogen bij.” Dat toevertrouwd vermogen bedroeg eind vorig jaar € 384 mln. De PPI van Brand New Day kreeg in het eerste jaar 265 werkgevers en 6.500 deelnemers in de boeken.
Algemeen directeur Kalo Bagijn heeft grote plannen: “Tot op dit moment wordt de markt gedomineerd door zes grote verzekeraars. Maar vanaf vandaag vormt Brand New Day hét alternatief. Dat vinden wij erg belangrijk. Want pas als massa’s consumenten met hun voeten stemmen, als het de verlies- en winstrekening pijn doet, komt de gevestigde orde in beweging. Alleen stevige concurrentie leidt tot de veranderingen in de financiële wereld waar publiekelijk zo hard om geroepen wordt. En niet nieuwe regeltjes, of een eed.”   
 
 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.