nieuws

Florius en Obvion in de prijzen

Financiële planning

Met de dienst Proactief Klantbeheer heeft Florius gisteren de IIR-Hypotheekaward 2013 in de wacht gesleept. De prijs werd uitgereikt aan de hypotheekverstrekker met de beste klant- en servicegeoriënteerde dienst. Obvion kreeg de Eyeaward: een publieksprijs.

Florius en Obvion in de prijzen

Met Proactief Klantbeheer hanteert Florius onder meer soepeler voorwaarden. Zo wordt de volledige leningrente over een bouwdepot vergoed en mag de consument kosteloos onbeperkt extra aflossen. Het intermediair kan relevante klantinformatie delen in De Kluis, een extra beveiligde omgeving op het extranet. “Het intermediair krijgt zo meer inzicht in hun klanten en weet precies welke klanten mogelijk advies nodig hebben. Bovendien kan een hypotheekadviseur nu de meeste beheerzaken voor zijn klant digitaal regelen”, aldus Florius.
De prijs werd gisteren uitgereikt tijdens de 22e editie van het IIR Hypotheken Event.
Obvion won de Eyeward. De publieksprijs werd dit jaar voor het eerst uitgereikt. GFK vroeg 1000 consumenten om hypotheekverstrekkers te beoordelen op zogenaamde  aanbevelingsintentie. Obvion werd het vaakst aanbevolen aan vrienden en familie. Aegon en Rabobank volgden op de tweede en derde plaats.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.