nieuws

Reaal richt overlijdensrisicocampagne op huurders

Financiële planning

Reaal is een nieuwe reclamecampagne gestart die huurders bewust moet maken van het belang van een overlijdensrisicoverzekering. "Huurders leven in de veronderstelling dat zij geen maatregelen hoeven te treffen omdat zij niet vastzitten aan een hypotheek. In de praktijk blijkt dat huurders eigenlijk in dezelfde situatie zitten", zo verklaart Reaal het idee achter de campagne.

Reaal richt overlijdensrisicocampagne op huurders

De overlijdensrisico-actie is onderdeel van de Vaak Vaak Vergeten Vragen-campagne. "Maar als mijn partner overlijdt, hoe moet ik dan ooit de huur betalen?", is de centrale vraag. "Met deze campagne willen wij het onderwerp bespreekbaar maken. Het is namelijk voor huurders net zo belangrijk dat zij hun financiële situatie bij overlijden goed hebben geregeld als voor huizenbezitters. Daarom is het heel belangrijk dat ook deze groep bij de financieel adviseur aan tafel komt", zegt directeur Marketing en Distributie Bart Janknegt.
De campagne bestaat uit billboards, banners en radiospots.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.