nieuws

PriQels laat zien wat de klant wenst

Financiële planning

Woonfonds Hypotheken lanceert PriQels, een ontwikkelprogramma dat medewerkers in de financiële sector moet inspireren en trainen in wat de klant anno 2013 van hen verwacht. Dit gebeurt via gratis toegankelijke masterclasses en online trainingen. Daarnaast moet de website PriQels.nl aanzetten om goede klantideeën met elkaar te gaan delen.

PriQels laat zien wat de klant wenst

Een belangrijk onderdeel van het concept wordt gevormd door de resultaten van een klantonderzoek, dat door Gfk in opdracht van Woonfonds is gehouden onder meer dan 1.000 mensen, die een hypotheek hebben afgesloten via een onafhankelijke hypotheekadviseur. Alle onderzoeksresultaten worden getoond op PriQels.nl. “Delen is immers het nieuwe hebben”, aldus Paul Bänziger, Manager Woonfonds.
De eerste (gratis) masterclasss die via PriQels aan geregistreerde deelnemers wordt aangeboden heet ‘PriQelend Schrijven’ en helpt de deelnemer een effectieve en goed te begrijpen brief, mail en/of advies te schrijven voor zijn klant. Het Gfk-onderzoek toont op dit punt een aantal verbeterpunten aan, die tijdens de masterclass behandeld zullen worden. De Nederlandse schrijver  Kluun voorziet de deelnemers daarbij van een juiste dosis inspiratie. Andere onderwerpen die PriQels in de toekomst gaat behandelen zijn klantloyaliteit en gastvrijheid.
 

Reageer op dit artikel