nieuws

Dashboard voor klanten Florius

Financiële planning

Florius heeft een hypotheekdashboard voor zijn klanten geïntroduceerd. Het paneel staat in de beveiligde klantomgeving op de Florius-site en moet klanten beter inzicht geven in hun hypotheek. De grotere ‘hypotheekbewustwording’ leidt volgens de geldverstrekker tot meer contactmomenten met het intermediair. 

Dashboard voor klanten Florius

De klant ziet op het dashboard in één oogopslag hoe de hypotheek ervoor staat en berekent zelf of er mogelijk sprake is van een restschuld op de einddatum van de lening. Ook kunnen klanten zelf niet-adviesgevoelige wijzigingen doorvoeren. De komende periode wil Florius, dochter van ABN Amro, meer functionaliteiten aan het dashboard toevoegen die "de behoefte aan onderhoudsadvies verder aanwakkeren". 

Het panel stimuleert volgens Florius "proactief en effectief portefeuillemanagement". "Het inzicht in de eigen hypotheeksituatie beweegt huizenbezitters ertoe om op relevante momenten advies in te winnen bij het intermediair. De tussenpersoon kan daarnaast natuurlijk in zijn eigen klantinformatie ook zien wanneer het een logisch moment is om contact op te nemen met de klant."

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.