nieuws

Rapper Sticks hijst onafhankelijk adviseur op het schild in nieuwe commercial ASR

Branche 1782

Na actrice Katja Schuurman, oorlogsfotograaf Eddy van Wessel en longarts Wanda de Kanter speelt vanaf aanstaande zaterdag de onafhankelijk adviseur de hoofdrol in de jongste reclamecampagne van ASR.  In de commercial waarmee de campagne start staat de toegevoegde waarde van de onafhankelijke adviseur centraal. Deze levert volgens ASR een advies aangepast op de persoonlijke situatie van de klant en voorkomt daar onder andere mee dat een klant dubbel verzekerd is.

Rapper Sticks hijst onafhankelijk adviseur op het schild in nieuwe commercial ASR

In een toelichting op de nieuwe campagne zegt ASR te geloven in de kracht van onafhankelijke adviseur. “Zij kunnen als geen ander inschatten welke verzekering, maar ook welke verzekeraar het beste bij hun klanten en hun persoonlijke situatie past. Een adviseur zorgt er ook voor dat je de beste oplossing krijgt en geen dubbele polissen afsluit. Daar waar veel consumenten ervan overtuigd zijn niet dubbel verzekerd te zijn, omdat ze bijvoorbeeld geen twee actieve inboedelverzekeringen hebben, vergeten ze soms dat dubbel verzekerd zijn in een klein hoekje zit. Want wat als je een autoverzekering met een verkeersrechtsbijstandsverzekering hebt en een rechtsbijstandverzekering met verkeersdekking? Je moet het maar net zien.”

Het andere bewijs 2018

De campagne onder de noemer ‘Het andere bewijs 2018’  is het vervolg op de campagne van vorig jaar, waarin ASR bewijs levert om te voldoen aan de oproep die Sticks in 2016 deed over hoe een verzekeraar zou moeten opereren. Naast de toegevoegde waarde van persoonlijk advies introduceert ASR nog twee onderwerpen richting het grote publiek: mensenwerk in schadeafhandeling en de activiteiten van de ASR foundation op het gebied van financiële zelfredzaamheid en geletterdheid van Nederlanders.

Online ondersteuning

Op 24 maart start de vervolgcampagne ‘het andere bewijs’ met Sticks op televisie en social media. Vanaf maandag 26 maart op de radio en vanaf dinsdag 27 maart ook via buitenreclame. Daarnaast is er online ondersteuning waaronder een vlog.

Reageer op dit artikel