nieuws

MoneyView ProductManager weegt nu ook prestatieonderzoek Adfiz mee

Branche 569

De benchmarktool van Moneyview waarmee banken en verzekeraars hun eigen producten kunnen vergelijken met die van andere aanbieders (de ProductManager) neemt nu ook de scores van het Adfiz Prestatie Onderzoek mee. De resultaten worden alleen op hoofdlijnen weergegeven.

MoneyView ProductManager weegt nu ook prestatieonderzoek Adfiz mee

Alle gebruikers van de MoneyView ProductManager (MPM) krijgen permanent de beschikking over de Adfiz-scores. Voor banken en verzekeraars moet zo inzichtelijk worden hoe producten zich onderling verhouden op voorwaarden en kenmerken, maar ook hoe ze presteren op thema’s als service, foutloosheid, kennis en schadeafhandeling.

Geen detailuitkomsten

De Adfiz-gegevens worden in de MPM op hoofdlijnen gepresenteerd. Per productgroep wordt een overall-cijfer gegeven, met daarbij een beknopte toelichting. Detailuitkomsten zijn alleen beschikbaar via het Adfiz-platform Tevreden.nl.

Eerder werden de Adfiz-resultaten al opgenomen in de productvergelijkers voor financieel adviseurs. DirecteurEnno Wiertsema van Adfiz noemt de opname van de prestatiemeting in de benchmarktool een logische volgende stap in de samenwerking met MoneyView. “Bij het verder vooruithelpen van de kwaliteit in onze sector helpt het dat partijen continu inzicht hebben in hun status.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.