nieuws

Marketingdirecteur Bob Stehmann verlaat ASR

Branche 5323

Bob Stehmann, directeur Marketing en Ditzo verlaat ASR per 1 maart 2017. Hij blijft aan ASR verbonden als extern adviseur om mede vorm te geven aan toekomstige campagnes.

Marketingdirecteur Bob Stehmann verlaat ASR

Bob Stehmann vertrekt ASR, maar blijft wel als extern adviseur betrokken voor campagnes. Bob Stehmann is sinds mei 2012 bij ASR verantwoordelijk voor marketing en de online verzekeraar Ditzo. Onder leiding van Stehmann werden onder meer campagnes voor ASR, Ditzo en De Amersfoortse gevoerd en werd het crowdfundingplatform doorgaan.nl gelanceerd. Daarnaast heeft hij mede vormgegeven aan het verbeteren van de klantgerichtheid van ASR en de groei van Ditzo.

Reorganisatie marketingactiviteiten

ASR gaat haar marketingactiviteiten anders organiseren. De activiteiten die rechtstreeks verband houden met de verschillende productlijnen worden daarnaartoe overgebracht en een deel van de marketing wordt ondergebracht in het nieuwe bedrijfsonderdeel Innovatie & Digitaal. Merk, positionering, campagnes, huisstijl en beleid voor klantcommunicatie gaan naar Corporate Communicatie. Voor Ditzo schade gaat ASR op zoek naar een nieuwe directeur.

Ontwikkeld tot digitale speler

“We hebben de afgelopen jaren met onze helpcampagnes laten zien dat een verzekeraar echt een andere rol in de samenleving heeft. We hebben zowel met ASR als met De Amersfoortse en Ditzo laten zien hoe je kunt helpen door te doen”, reageert Stehmann in een persbericht. “Ik ben trots op de manier waarop Ditzo zich heeft ontwikkeld tot een echte digitale speler voor schade en zorg. Er is nu een volgende fase aangebroken, zowel voor ASR als voor mijzelf. Ik ben blij dat ik de komende tijd nog als adviseur betrokken blijf.”

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.