nieuws

Bezoekers amweb: ‘Verzekeraars moeten niet zeuren’

Branche 1994

Een kleine meerderheid van de bezoekers van amweb vindt dat verzekeraars de oorzaken voor een afnemende klantgerichtheid eerder bij zichzelf moeten zoeken dan bij de toezichthouders. Dit blijkt uit de uitkomsten van onze wekelijkse poll. Aanleiding was een onderzoek van Effectory waaruit blijkt dat de klantgerichtheid bij verzekeraars afneemt, volgens de medewerkers omdat in het werk hoofdzakelijk moet worden voldaan aan allerlei protocollen.

Bezoekers amweb: ‘Verzekeraars moeten niet zeuren’

54% van de bezoekers vindt dat verzekeraars niet moeten zeuren en de klant linksom of rechtsom moeten helpen. Toch nog 46% procent van de bezoekers geeft de verzekeraars echter gelijk en onderschrijft de stelling dat de regeldruk zo hoog is dat medewerkers echt geen tijd meer hebben voor de klant.

Deze week willen we van u weten of u denkt dat onafhankelijke adviseurs strenger door het Kifid beoordeeld worden dan gebonden adviseurs.

[poll58]

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.