nieuws

Jan van Nederveen nieuwe Chief Marketing Officer bij Delta Lloyd

Branche

Jan van Nederveen (51) wordt bij Delta Lloyd benoemd tot Chief Marketing Officer. Hij gaat leiding geven aan het nieuwe bedrijfsonderdeel Klant, Digitaal en Merk. 

Jan van Nederveen nieuwe Chief Marketing Officer bij Delta Lloyd

Van Nederveen heeft in het verleden verschillende managementfuncties bekleed bij IBM, KPN en Pon. Hij heeft jarenlange ervaring met het aansturen van onder andere marketing- , data- , innovatie- en merkteams in verschillende omgevingen.

Met de nieuwe strategie ‘Dichter bij de klant’ wil Delta Lloyd beter inzicht ontwikkelen in haar klanten en hun wensen. Met de oprichting van Klant, Digitaal en Merk kan Delta Lloyd, samen met het intermediair, sneller, efficiënter en actiever inspelen op de behoefte van de klant met de juiste oplossingen.

Delta Lloyd heeft amweb ook laten weten dat Fleur Dujardin, directeur van de Strategische Marketing Unit, heeft besloten het bedrijf eerder dit jaar te verlaten om, na zes jaar, haar carrière elders voort te zetten.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.