nieuws

Bent u echt klaar voor de toekomst?

Branche

In de steeds sneller veranderende tijden vergt het andere vaardigheden om je hoofd boven water te houden in de verzekeringsbranche. Am: reikt de hand om toekomstbestendig te worden met het event am:kantoorvandetoekomst, op 19 april in Utrecht.

Bent u echt klaar voor de toekomst?

Technologie heeft veel impact en steeds meer klanten zoeken hun weg via het internet, maar dat betekent niet dat de rol van de adviseur is uitgespeeld. Maar de branche moet wel meer oog hebben voor ICT, marketing en personeelsbeleid. Op het event wordt aan de hand van een aantal sprekers duidelijk hoe het kantoor van de toekomst eruit moet komen te zien.

Een van de sprekers is Menno Lanting, die organisaties ondersteunt om aangesloten te blijven op de snel veranderende wereld. Hij schreef daar meerdere boeken, waaronder ‘Hoe word ik een speedboot?’, waarin hij verhaalt over de lessen die hij leerde van inspirerende ondernemers en organisaties. Lanting zal vertellen wat de belangrijkste lessen zijn om je voor te bereiden op de toekomst en op de nieuwe manier van werken, leren en ondernemen. De eerste 100 inschrijvers krijgen overigens gratis het boek ‘Hoe word ik een speedboot?’

Andere sprekers zijn onder meer Karen Romme, bekend van de term ‘calimeromarketing’, een door haar bedachte filosofie over moderne marketing. Ook Richard Meinders komt spreken. Hij werkt al bijna dertig jaar in de financiële branche in werkt momenteel bij SVC. Jeroen Oversteegen van de Hypotheekbond legt uit wat IT kan doen voor de ondernemende adviseur.

Inschrijven voor en meer informatie vinden over am:kantoorvandetoekomst kan hier. Het event is op 19 april in de Supernova Jaarbeurs in Utrecht.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.