nieuws

Winterserie (14): terugblikken en vooruitzien met Hans de Kok

Branche

De jaarwisseling vraagt om reflectie en nieuwe plannen. Met welk gevoel zit de verzekeringsprofessional bij de kerstboom en aan de oliebollen? Amweb maakte een rondje langs de velden. De veertiende in de serie is Hans de Kok, directeur en oprichter van Pricewise.

Winterserie (14): terugblikken en vooruitzien met Hans de Kok

Welke gebeurtenis van 2015 wil je het liefst vergeten?
Een mooie potentiele samenwerking waarin veel tijd was geïnvesteerd, die vervolgens niet doorging door redenen die buiten Pricewise lagen. Baaaaaalen!

Waar kijk je met voldoening op terug?
Eigenlijk op het hele jaar 2015, met tal van hoogtepunten. Bijv. de award voor website van het jaar 2015 (categorie vergelijking), de groei van Pricewise’ naamsbekendheid. En de boost aan klanten die we aan de beste deals voor auto- en zorgverzekeringen konden helpen.

Wat wil je volgend jaar echt nooit meer horen?
Dat de koffie op het Pricewise-kantoor niet lekker is. Ik ben dan ook bezig met nieuwe koffiemachines…

Wie krijgt er voor 2016 jouw beste wensen en waarom?
Brian Chesky, CEO van Airbnb. Heel knap om zo snel in Europa uit te rollen, Rocket Internet voor te blijven en het concept van delen en anderen vertrouwen, succesvol en rendabel te maken. Én Minister Schippers van VWS. Vanwege haar pluim aan de vergelijkingssites voor zorgverzekeringen voor het keurmerk Objectief Vergelijken. Ik vind ook dat we die verdienen, trouwens.

Welke drie speerpunten staan er op jouw agenda voor 2016?

a. Goed naar klanten blijven luisteren en van hen leren.

b. Blijven bouwen aan topteams in de internationale Pricewise-cultuur.

c. Collega’s inspireren en meer beslissingen aan hen overlaten.

Eerdere wintergasten staan hier.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.