nieuws

Ook ASR gaat samenwerking aan voor klantbeleving

Branche

ASR gaat kennis van het Citizen Data Lab op het gebied van data-analyse inzetten om de klantbeleving te verbeteren. De partijen tekenden een samenwerkingscontract. ASR hoopt met de gegevens van het Citizen Data Lab zijn service en diensten beter aan de klant te kunnen aanpassen.

Het Citizen Data Lab is onderdeel van het Amsterdam Creative Industries Network en is verbonden aan de Hogeschool van Amsterdam. Met behulp van onderzoek door studenten worden nieuwe inzichten verkregen in maatschappelijk relevante gespreksthema’s. “De huidige tijd vraagt erom dat we als bedrijf meer weten van klantbehoeften. Daarom gaat ASR deze samenwerking met het Citizen Data Lab aan”, zegt Alexander van Loon, adjunct-directeur Marketing van ASR. “Met de inzichten uit het onderzoeksprogramma wil ASR leren hoe de klantbeleving verder kan worden verbeterd. Ook kunnen wij in een vroeg stadium trends herkennen en daarop inspringen.”

Eerder vandaag werd al bekend dat Aegon een belang heeft genomen in een technologiebedrijf dat klantgerichte software ontwikkelt.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.