nieuws

Informeert moet adviseur online op weg helpen

Branche

Marketing Vandaag, een marketingbureau gespecialiseerd in financiële sector, heeft Informeert in de markt gezet. Dit marketing- en communicatieconcept biedt nieuws, een nieuwsbrief, website, social media en inzicht in online klantengedrag.

Informeert moet adviseur online op weg helpen

Het marketingbureau constateert dat de website bij veel financieel adviseurs de sluitpost is, waarbij het nieuws vaak verouderd is, de techniek van de website hapert en de website niets toevoegt aan de dienstverlening van de adviseur. Een professionele redactie (in bezit van Wft-diploma) verzorgt de informatievoorziening met berichten die de consument moeten aanspreken. De klant kan via de website zijn vragen stellen, waarbij ook zijn eigen gegevens direct zichtbaar zijn.

Eigen profiel
Bij Informeert heeft elke consument een eigen profiel. Via dit profiel kan de adviseur zien waar de interesse van de klant ligt. Als de klant bijvoorbeeld vaak klikt op nieuws over oversluiten van hypotheek, dan kan hij de klant proactief opbellen of hij hem kan helpen bij het oversluiten van zijn hypotheek. Partners in het initiatief zijn onder meer Advieskeuze.nl, Factua, Nedasco, Priquels en Treso.

Kosten
De nieuwsmodule moet altijd als basis afgenomen worden en kost minimaal € 45 per maand. De andere onderdelen kunnen er vervolgens aangehangen worden. Mocht de adviseur ook de website willen afnemen, dan krijgt hij een volledig nieuwe website. De precieze kosten zijn afhankelijk van de omvang van het klantenbestand. De prijs voor nieuwsvoorziening aan 50.000 klanten ligt aanzienlijk hoger dan voor 1000 klanten.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.