nieuws

Hoyhoy.nl roept in nieuwe reclame op tot verandering

Branche

Vergelijkingssite hoyhoy.nl lanceert vandaag een nieuwe tv-commercial, waarin het mensen aanmoedigt te veranderen. Hoyhoy werd gelanceerd in april 2014 na een rebranding van Verzekeringssite.nl.

Hoyhoy.nl roept in nieuwe reclame op tot verandering

In de dertig seconden durende reclame zien we Willem, een mammoet die heeft weten te overleven door met zijn tijd mee te gaan. Met de nieuwe campagne nodigt hoyhoy alle Nederlanders uit om hetzelfde te doen als het gaat om verzekeren. Het moet hen in beweging brengen regelmatig van verzekering te veranderen.

Hoyhoy werd gelanceerd in april 2014 na een rebranding van Verzekeringssite.nl. “Onze vorige campagnes hebben gedaan wat ze moesten doen: hoyhoy.nl op een vernieuwende manier in de markt zetten”, aldus marketingdirecteur Christiaan Puper. “Voortbouwend op de brand awareness die we hiermee hebben gerealiseerd, gaan we verder met een nieuwe centrale gedachte: ga met je tijd mee, verander.”

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.