nieuws

Hofstaete wil met HIP Next optimale ervaring bieden

Branche

ICT-leverancier Hofstaete heeft deze week HIP Next (het vernieuwde Hofstaete Internet Platform) gelanceerd, een front office oplossing waarmee verzekeraars, serviceproviders en volmachtkantoren de processen en de service aan hun relaties kunnen optimaliseren, zo is de bedoeling.

Hofstaete wil met HIP Next optimale ervaring bieden

HIP Next is bedoeld om de hele keten te faciliteren, dus relaties, tussenpersonen en polisfabriek. In het systeem werken gebruikers volgens de ICT-leverancier optimaal samen. Relaties hebben een Klantmap en voor adviseurs en acceptanten is er de Adviseurmodule. Daarin zitten de functionaliteiten voor al hun dagelijkse werkzaamheden, zoals berekenen, offreren, wijzigen, schadeafhandeling, overzicht verzekeringen en dossieropbouw.

Zelf afsluiten
Relaties en prospects hebben op een MijnPagina een overzicht van hun verzekeringen, schades en facturen. Daar kunnen ze ook wijzigingen doorgeven en offertes inzien die de adviseur voor hen heeft klaargezet. Ook kunnen ze zelf eenvoudig en snel verzekeringen afsluiten.

Modern design
Hofstaete besteedde veel aandacht aan het design van de modules. “Het is mooi en modern. Het werkt makkelijk met logische, intuïtieve flows en geeft snel inzicht en overzicht. Vragen worden alleen gesteld als ze echt nodig zijn en flows zijn intelligent opgezet, zodat bijvoorbeeld tijdens een berekening ook al relatiegegevens kunnen worden aangevuld, waardoor dit minder tijd kost”, aldus de toelichting.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.