nieuws

Business Game ‘Klant-erger-je-niet’ – 30 september

Branche

Op woensdag 30 september organiseert Voorzie de training Business Game ‘Klant-erger-je-niet’

Business Game ‘Klant-erger-je-niet’ – 30 september

Versterk de samenwerking tussen afdelingen. Vergroot het begrip. Laat verschillende afdelingen ervaren wat het betekent om klantgericht te ondernemen. Het gevolg? Een betere sfeer. En betere resultaten. Leer klantgericht ondernemen met deze Business Game ‘Klant-erger-je-niet’, bij uitstek geschikt om medewerkers (en managers) het belang van klantgerichtheid en klanttevredenheid te laten ervaren. Kom kennismaken met onze Business Game: ‘Klant-erger-je-niet’.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.