nieuws

Ruud Dekker: beheer van klantenervaring lijkt mij wel wat

Branche

Ruud Dekker maakte gisteren bekend dat hij ‘in goed overleg’ vertrekt bij detacheerder Brunel. Hij weet nog niet precies wat hij wil gaan doen, maar ziet zichzelf vooral in een team werken en wat hem betreft op het vlak van Customer Experience Management.

Ruud Dekker: beheer van klantenervaring lijkt mij wel wat

“Ik zie mij zelf niet in mijn eentje pionieren als zzp’er”, zegt Dekker. “Wil toch wel graag in een team werken. Ik ben zeker niet uitgekeken op de verzekeringsbranche. Er is nog veel te doen en zeker op het vlak van de klantenervaring. Er zijn goede plannen op het vlak van customer experiene management, maar hoe krijg je ze nu werkend. Daar zou ik mij graag voor willen inzetten”, aldus Dekker.

Reden vertrek
“Ik gebruik niet graag de uitspraak ‘in goed overleg’, maar zo is het wel gegaan. Ik had bij Brunel vooral een combirol waarbij ik bij de klant en bij Brunel aan het werk was. Dat beviel erg goed. De projecten waar dat echter voorkomt, worden minder en zag ik te weinig uitdaging voor mijzelf. We zijn om de tafel gaan zitten om daar open en transparant over te praten. Ik wil mijn tien jaar bij Brunel mooi afsluiten en dat doen we op deze manier.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.