nieuws

Zicht introduceert digitale klantmap

Branche

Risico- en verzekeringsadviseur Zicht lanceert een digitale klantmap voor haar relaties en adviseurs. Zicht wil dat klanten hiermee snel inzicht krijgen in al hun contracten en de diverse statussen daarvan. De digitale klantmap, MijnZicht, is ontwikkeld door ICT-leverancier Hofstaete.

Zicht introduceert digitale klantmap

Alle 300.000 klanten van Zicht krijgen daarmee een overzicht van hun contracten op het gebied van schade, leven, hypotheken en abonnementen. Via MijnZicht hebben ze ook kijk op hun lopende en afgesloten schademeldingen en in hun openstaande en betaalde facturen. Daarnaast kunnen wijzigingen, schademeldingen en aanpassingen van relatiegegevens online worden doorgegeven. Via de digitale klantmap kunnen klanten ook snel in contact komen met hun aanspreekpunt bij Zicht.

De klantmap wordt gefaseerd uitgerold. Alle particuliere klanten kunnen eind 2015 gebruikmaken van deze nieuwe service. Voor zakelijke klanten wordt MijnZicht op dit moment nog voorbereid. Later dit jaar krijgen zij ook de beschikking over de digitale klantmap. Voor medewerkers is een adviseursomgeving gemaakt, waarmee zij inzicht krijgen in de klantmapgegevens. Alle belangrijke gegevens van hun cliënten hebben ze zo bij de hand.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.