nieuws

Talent& Pro start samenwerking met contactcenter

Branche

Om in te spelen op de groeiende vraag naar Wft-gediplomeerde medewerkers op het gebied van klantcontact, is detacheerder Talent&Pro een samenwerking gestart met contactcenter TDA.

Talent& Pro start samenwerking met contactcenter

Talent&Pro bood nog geen diensten op het gebied van klantcontact; die leemte wordt nu opgevuld. “We zien bij onze klanten de behoefte aan gecertificeerde Wft-adviseurs in klantcontactprocessen sterk toenemen. Denk hierbij aan hersteladvies bij beleggingsverzekeringen of de invulling van de zorgplicht waarbij klantcontact via telefoon, e-mail en chat in steeds grotere aantallen aan de orde is,” zegt Steven Raaijmakers, directeur Verzekeringen & Pensioenen bij Talent&Pro. Dat kan nu van de contactcenter-faciliteiten van TDA gebruik gaan maken om het klantcontact te gaan verzorgen voor opdrachtgevers.
Andersom kunnen Talent&Pro-medewerkers onder TDA-vlag voor klanten gaan werken. TDA (200 werknemers) heeft zelf geen medewerkers met Wft-diploma’s.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.