nieuws

Delta Lloyd strikt bekende Nederlanders voor campagne

Branche

Delta Lloyd is van start gegaan met de online content campagne ‘Bepaal je eigen koers’. De campagne bestaat uit levensverhalen van bekende en onbekende Nederlanders die hun eigen koers kozen. Bekende Nederlanders zoals topkok Ron Blaauw, presentator Frits Sissing en modeontwerper Bas Kosters vertellen over hun koersbepalende verhalen.

Delta Lloyd strikt bekende Nederlanders voor campagne

De verzekeraar hoopt met de campagne mensen te inspireren om hun eigen koers te bepalen en geeft hiervoor praktische tips, handige tools en slimme financiële oplossingen. “ Met ‘Bepaal je eigen koers’ delen we verhalen die het waard zijn om met anderen te delen en door anderen gedeeld te worden. Het is een doorlopende campagne waarbij we elke week nieuwe verhalen en praktische artikelen delen. Op deze manier willen we niet alleen mensen inspireren, maar ze ook echt op weg helpen”, zegt Annette Reijersen-van Buuren, manager Merk, PR & Sponsoring.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.