nieuws

Bezoekers van amweb: ‘Jonge werknemers zorgen voor innovatie en frisse wind’

Branche

Jonge werknemers zijn zeer welkom in de adviesbranche omdat zij zorgen voor meer innovatie en een frisse wind. Volgens een groot deel van de bezoekers van amweb trek je met jonge medewerkers ook jonge klanten aan.

Bezoekers van amweb: ‘Jonge werknemers zorgen voor innovatie en frisse wind’

Volgens bijna 300 stemmers van 585 heeft het jonge personeel vooral een goede invloed op de innovatie binnen een bedrijf. Toch denken ruim 270 stemmers dat het jonge personeel geen jonge klanten aantrekt. Jonge klanten zouden immers toch het liefst een ervaren adviseur willen. Een andere reden voor de stemmers is dat jonge mensen hun zaken veelal online regelen en dus geen gebruik meer maken van een adviseur.

AFM heeft geen verstand van marketing
De nieuwe peiling gaat over de mening van Victor Lamme, UvA-hoogleraar cognitieve neurowetenschap. Hij zei donderdag tijdens het jaarlijkse PensioenEvent van Zwitserleven dat de AFM geen verstand heeft van menselijk gedrag en marketing. “Kijk, dat de AFM zich met productontwikkeling bemoeit dat vind ik geweldig. Maar ze moeten zich niet bemoeien met hoe die producten aan de man moeten worden gebracht. Daar hebben ze gewoon geen verstand van”, aldus Lamme. Heeft de hoogleraar gelijk of moet de AFM hier juist ook naar kijken? Stem!

[poll21]

 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.