nieuws

Talent& Pro start samenwerking met contactcenter

Branche

Om in te spelen op de groeiende vraag naar Wft-gediplomeerde medewerkers op het gebied van klantcontact, is detacheerder Talent&Pro een samenwerking gestart met contactcenter TDA.

Talent& Pro start samenwerking met contactcenter

Talent&Pro bood nog geen diensten op het gebied van klantcontact; die leemte wordt nu opgevuld. “We zien bij onze klanten de behoefte aan gecertificeerde Wft-adviseurs in klantcontactprocessen sterk toenemen. Denk hierbij aan hersteladvies bij beleggingsverzekeringen of de invulling van de zorgplicht waarbij klantcontact via telefoon, e-mail en chat in steeds grotere aantallen aan de orde is,” zegt Steven Raaijmakers, directeur Verzekeringen & Pensioenen bij Talent&Pro. Dat kan nu van de contactcenter-faciliteiten van TDA gebruik gaan maken om het klantcontact te gaan verzorgen voor opdrachtgevers.
Andersom kunnen Talent&Pro-medewerkers onder TDA-vlag voor klanten gaan werken. TDA (200 werknemers) heeft zelf geen medewerkers met Wft-diploma’s.

Reageer op dit artikel