nieuws

Aegon helpt Ajax nog een half jaar uit de brand

Branche

Aegon blijft nog een half jaar extra aan als hoofd- en shirtsponsor van Ajax. De verzekeraar zou eigenlijk komende zomer van het shirt verdwijnen, maar die verbintenis is verlengd tot eind 2014.

Aegon helpt Ajax nog een half jaar uit de brand

Aegon blijft tot het eind van het jaar aan als hoofdsponsor om de Amsterdamse voetbalclub meer tijd te gunnen een nieuwe hoofdsponor te vinden. Dat halve jaar extra op het Ajax-shirt kost Aegon € 3 mln. Daarna blijft Aegon nog zeker tweeënhalf jaar aan als sponsor. “Wij zijn sinds 2008 als hoofdsponsor aan Ajax verbonden en hebben mooie resultaten bereikt. Wij hechten er waarde aan dat er een goede nieuwe opvolger komt, vandaar dit extra half jaar als hoofdsponsor”, zegt Marco Keim, CEO van Aegon Nederland, op de website van Ajax.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.