nieuws

Voogd & Voogd komt met geautomatiseerd advies

Branche

Vandaag introduceert Voogd & Voogd de nieuwe dienst Klik & Advies. Klik & Advies zorgt er volgens de serviceprovider voor dat adviseurs 70% van hun tijd bezig kunnen zijn met advisering in plaats van administratie.

Voogd & Voogd komt met geautomatiseerd advies

Met de nieuwe module kunnen aangesloten adviseurs een ‘geheel geautomatiseerd advies’ samenstellen en communiceren aan de klant. "De klant kan zijn profiel en adviezen eenvoudig benaderen via een persoonlijke pagina. De adviseur kan zelfs polissen die niet bij Voogd & Voogd lopen, toevoegen om het advies te completeren", aldus de serviceprovider. De klant krijgt bijvoorbeeld op basis van zijn bestaande polissen een geautomatiseerd advies over ontbrekende verzekeringen.
Eerste stap
Voogd & Voogd ziet de introductie van Klik & Advies als een eerste stap in het automatiseren van het adviesproces. "De kennisregels worden in de loop van het jaar uitgebreid en ook de mogelijkheden voor klantcommunicatie nemen toe. De adviseur blijft altijd zelf bepalen of hij de geautomatiseerde adviezen naar de klant verstuurt. Zoals voor onze hele dienstverlening geldt: wij ondersteunen, de adviseur bepaalt”, aldus Bas de Voogd. Klik & Advies is uitsluitend beschikbaar voor aangesloten adviseurs. Voor de dienst worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.