nieuws

NN op huisbezoek bij schade

Branche

Nationale-Nederlanden heeft de Schademanager Thuis geïntroduceerd voor klanten met een inboedel- of woonhuisverzekering. Deze zoekt verzekerden thuis op als ze te maken krijgen met een schade met een grote emotionele of materiële impact. Het is de bedoeling dat de schademanager helpt bij het voorkomen van vervolgschade, de afhandeling van administratieve zaken of het regelen van de juiste hersteller.

NN heeft het concept ontwikkeld in samenwerking met CED en Van Ameyde Services. Uit een eerdere proef met de ambulante schademanager kwam naar voren dat de service erg op prijs wordt gesteld.  Alle particuliere klanten van Nationale-Nederlanden met een Inboedel- of Woonhuisverzekering komen voor deze service in aanmerking

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.