nieuws

Klant achter het stuur bij schadeherstel

Branche

Autoherstelketen ASN Groep en claims service provider EMS Nederland gaan samenwerken om autoschades sneller en efficiënter af te handelen. Centraal staat een IT-oplossing waarmee de klant zelf 24/7 zijn claim kan indienen en zijn dossier kan bijwerken.

“Doordat de klant zelf een aantal dingen doet in bijvoorbeeld de dossiervorming is een snellere schadeafhandeling tegen substantieel lagere kosten mogelijk”, aldus René Louter, directeur ASN Groep. “Daarnaast zorgen procesefficiency en lagere kosten in het totale schadeherstelproces voor bezuinigingspotentie. Verzekeraars kunnen dus ook rechtstreeks besparingen in de schadelast realiseren.”

Doordat Car Repair Europe, de moederorganisatie van  ASN Groep, en EMS ook samenwerken kan het concept ook aan verzekeraars in onder andere België, Luxemburg, Frankrijk, Polen en het Verenigd Koninkrijk worden aangeboden.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.