nieuws

NN Group stapt in sportsponsoring

Branche

NN Group start met het sponsoren van sport en heeft het hardlopen gekozen als voornaamste domein om de naam naar buiten uit te dragen. Daarvoor heeft de verzekeraar een sponsorovereenkomst gesloten met de Rotterdamse marathon en de City-Pier-City Loop in Den Haag.

NN Group stapt in sportsponsoring

NN wordt de naamgever van de twee hardloopwedstrijden, die tot de grootsten van Nederland behoren. De verzekeraar zegt door de sponsoring van deze events de bekendheid van het nieuwe merk NN te vergroten. Het doel is om in de toekomst meer hardloopactiviteiten te steunen. Lard Friese, CEO van NN Group: “Met deze sponsoring willen we onze steun aan de sport, de atleten en alle mensen die hardlopen bieden. Het sponsorschap past goed bij de waarden van NN en ons doel om bij te dragen aan de algemene en financiële gezondheid van mensen.”

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.