nieuws

Fairzekering wint publieksprijs Financial Marketing Award

Branche

Fairzekering is de publiekswinnaar van de Financial Marketing Award 2014 geworden. De autoverzekering die gebruik maakt van telematica kreeg de award gisteren uitgereikt op de Nationale Dag Financiële Marketing. Ook BrightNL en Pensioencafé vielen in de prijzen.

Fairzekering wint publieksprijs Financial Marketing Award

Fairzekering, BrightNL en Pensioencafé werden op de twintigste editie van het evenement alle drie verkozen tot ‘winnaars’ die zich als de parels van de financiële sector mogen beschouwen. Het publiek koos Fairzekering uiteindelijk als nummer één. Daarnaast werd er ook een winnaar gekozen uit de categorie ‘ridders of amazones’, die zich persoonlijk hebben ingezet voor een duurzame financiële sector. Die prijs ging naar André Kragtwijk van ASN Bank, voor het project om als eerste bank in 2030 volledig klimaatneutraal te zijn.

 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.