nieuws

NN wint internationale prijs voor campagne #waterookgebeurt

Branche

De online campagne #waterookgebeurt van Nationale-Nederlanden is tijdens de internationale EHCO Awards in de prijzen gevallen. Tijdens het event waar de beste marketingcampagnes ter wereld worden bekroond kreeg NN van de Direct Marketing Association de gouden EHCO Award.

NN wint internationale prijs voor campagne #waterookgebeurt

Voor de prijs die jaarlijks wordt uitgereikt komen uit de hele wereld duizenden inzendingen binnen. “Dat de campagne van Nationale-Nederlanden door de jury is beloond met deze prijs is een resultaat waar de verzekeraar trots op is”, schrijft NN. De campagne werd eerder dit jaar al beloond met een Esprix, een Nederlandse vakprijs voor de meest succesvolle marketingcampagnes.

De online campagne vindt zijn oorsprong op 13 december 2013. Op deze vrijdag de 13e kwam NN in actie om Nederland op de pechdag een helpende hand te bieden met een Twitteractie. In totaal werden er meer dan 5000 tweets met #waterookgebeurt verstuurd. Daardoor werd NN trending topic op Twitter in Nederland en kreeg de actie aandacht van de landelijke media.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.