nieuws

Acteurs bellen even met Apeldoorn

Branche

Drie acteurs en vier camera’s. Daarmee wilde Centraal Beheer uitvinden hoe ver callcentermedewerkers zouden gaan om klanten te helpen. Het resultaat staat op YouTube.

"Bij Centraal Beheer weten we dat mensen in ons callcenter ver gaan om u te helpen. Maar toen een paar acteurs probeerden uit te vinden hoe ver, wisten ze zelfs ons te verbazen", aldus de verzekeraar.
Drie acteurs belden met nietsvermoedende callcentermedewerkers. De gesprekken werden opgenomen met verborgen camera’s. Het resultaat is al bijna 200.000 keer bekeken op YouTube. Hoogtepunt: callcentermedewerker Wesley die telefonisch een bevalling begeleidt en een traantje moet wegpinken als de boreling Wesley als tweede naam krijgt. Volgens Centraal Beheer zijn de gefilmde collega’s trots op het resultaat en gaven ze toestemming voor vertoning en verspreiding.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.