nieuws

Nieuwe vergelijkingssite gelanceerd: Gerust

Branche

Bridge Marketing heeft een nieuwe verzekeringsvergelijkingssite gelanceerd: Gerust.nl. Het mediabedrijf, dat al de websites Gratisoptehalen.nl, KamersinNederland.nl en Solden.be in de lucht houdt, wil zich nu ook op de verzekeringsmarkt melden.

Nieuwe vergelijkingssite gelanceerd: Gerust

“Het Gerust.nl avontuur begon een aantal jaar geleden”, schrijft de nieuwe speler op de markt. “Met verschillende vergelijkingssites maakte initiatiefnemer Bridge Marketing reeds nauwkeurige vergelijkingen. Al deze ervaring is ingezet om de allergrootste en handigste vergelijkingssite voor verzekeringen te ontwikkelen. Met meer dan vijftig typen verzekeringen, meer dan veertig aangesloten verzekeraars en honderden verzekeringen denkt Gerust.nl een goede start te maken.”

Gerrie
Naast hulp van de mascotte, de behulpzame krekel Gerrie (foto), beantwoordt ook een ‘team van verzekeringsexperts’ gratis vragen via een chatfunctie. “Er wordt geen advies gegeven over welke verzekering het beste kan worden afgesloten, omdat het voor Gerust.nl niet van belang is welke verzekering wordt afgesloten. De website wil puur een zo goed mogelijke vergelijker bieden.”

Wat de oprichters betreft, blijft het niet bij verzekeringen alleen: “Gerust.nl heeft de ambitie om niet alleen in verzekeringen, maar ook in andere complexe consumentenproducten uit te groeien tot de meest complete vergelijkingssite”, schrijft de nieuwe speler. “Hierbij valt te denken aan andere financiële producten, energie en telecom. Gerust.nl zal dit doen met de technologie die daar op dat moment het beste bij past.”

Reageer op dit artikel