nieuws

Nieuw logo Reaal markeert ‘nieuwe stap’

Branche

“Met deze zon markeren we een nieuwe stap bij Reaal, ” zegt Marcel van der Meulen, directievoorzitter van Reaal over het vandaag gelanceerde nieuwe logo. De afgesplitste verzekeraar gaat na de zomer met een aantal producten onder het eigen label direct. Ook zijn premieverhogingen te verwachten bij een aantal schadeproducten.

Nieuw logo Reaal markeert ‘nieuwe stap’

Het nieuwe logo is volgens Reaal een logische stap in de splitsing van de bank en verzekeraar. De caleidoscoop uit het oude logo blijft bij moederbedrijf SNS Reaal. In september is de overgang naar het nieuwe logo compleet. Om de kosten laag te houden, heeft het bedrijf er voor gekozen om het logo gefaseerd te introduceren. In de zomermaanden worden stapsgewijs alle uitingen aangepast.

Intermediair
Reaal noemt 2014 een belangrijk jaar. Niet alleen vanwege de splitsing en het in gang gezette verkooptraject, maar ook omdat klanten na de zomer hun verzekeringsproducten zelf bij Reaal kunnen afsluiten. Advies en de relatie met het intermediair blijven belangrijk voor het bedrijf, aldus Van der Meulen.

Lees ook: Directievoorzitter Reaal: “De klant kiest zelf”

Reageer op dit artikel