nieuws

Delta Lloyd geeft nieuwe reclamecampagne nautisch tintje

Branche

Delta Lloyd start vandaag een nieuwe reclamecampagne op tv. Centraal daarin staat een jongen die in zijn zeilbootje – een optimist – de zee op gaat.

Delta Lloyd geeft nieuwe reclamecampagne nautisch tintje

"Zijn voorbereiding, kennis en inzicht helpen hem de obstakels op zijn reis te overwinnen. De zeereis is een metafoor voor je financiële leven, waarin Delta Lloyd kan helpen alert te reageren op veranderingen", zo verklaart het concern de themakeuze.
Delta Lloyd heeft een nieuw communicatieconcept ontwikkeld. "We hebben een campagne gemaakt waarin merk, marketingcommunicatie en zeilsponsoring samen komen”, zegt Ingrid de Graaf, directeur van de commerciële divisie. De campagne zal ook op de radio te horen zijn en te zien zijn in gedrukte media en online.
Bekijk hier de nieuwe tv-spot

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.