nieuws

Oudijk in gesprek met AFM over vertrouwen klanten in verzekeringen

Branche

Jaap Oudijk, directeur Klant & Markt bij Generali, ging onlangs voor BNR Nieuwsradio in gesprek met Johan de Groot, hoofd Transparantietoezicht bij de AFM. Startpunt was het handboek klantcommunicatie dat de toezichthouder heeft uitgebracht.

Oudijk in gesprek met AFM over vertrouwen klanten in verzekeringen

In het duo-interview zette Oudijk uiteen welke stappen Generali al heeft gezet om de communicatie met de klant te verbeteren en op welke manier dit bijdraagt aan een groter vertrouwen van de consument in verzekeringen. Het interview is hier terug te beluisteren en begint op 2:50 minuten.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.