nieuws

Verzekeringsbranchedag 2012

Branche

De veranderingen in de markt hebben veel impact op de bedrijfsvoering van de adviseur. De Verzekeringsbranchedag op 27 november staat dit jaar dan ook in teken van ondernemerschap. Avéro Achmea wil met twee sessies de dialoog aangaan over uw ondernemerschap.

Verzekeringsbranchedag 2012

Erik During gaat hier uitgebreid in op de waarde van advies. Niet alleen vanuit de rol als verzekeraar, maar juist met verrassende inzichten vanuit intermediair en klant. “Adviseurs zullen meer dan voorheen ondernemer moeten zijn. Onderwerpen waarover adviseurs na kunnen denken met het oog op de toekomst van hun onderneming zijn: hoe beweeg je mee met de veranderende wensen van de klant en hoe zorg je voor goed relatiebeheer?  Wij zijn van mening dat een waardevol advies in het sterk veranderende financiële landschap het verschil gaat maken.”

“Meer dan ooit ligt de focus dus op adviseren in plaats van administreren. Maar dat laatste moet wel gebeuren”, stelt Jonne Scholten. “Het uitbesteden van administratieve taken kan u helpen om u volledig toe te leggen op advies. Maar hoe maakt u met voldoende zekerheid de beste keuze voor uw kantoor? Kijk voor meer informatie op: www.verzekeringsbranchedag.nl

Praat nu al mee!

Vooruitlopend op de twee sessies op de Verzekeringsbranchedag op 27 november zijn we nu al benieuwd naar uw kijk op ondernemerschap.

  • Welke typische ondernemerskwaliteiten zijn volgens u onmisbaar voor de adviseur van morgen? Wat is de waarde van het advies?
  • Wat blijft u zelf doen en welke werkzaamheden besteedt u uit?
  • Welke vragen mogen Erik en Jonne in hun sessies vooral niet onbeantwoord laten?
Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.