nieuws

Symposium 4 juni: visies op de adviesmarkt

Branche

De adviesmarkt verandert in hoog tempo. Om inzicht te bieden in de dynamiek en wat die betekent voor de adviesmarkt, houdt Avéro Achmea op 4 juni 2013 een symposium voor topadviseurs en branchepartijen. Onderwerp: de waarde van advies. Doel: de adviesmarkt op een nog hoger niveau brengen.

Symposium 4 juni: visies op de adviesmarkt

 

Toonaangevende sprekers geven het publiek in het Achmea Congrescentrum in Zeist inzicht in toezicht, bescherming, positionering van advieskracht en de communicatie met de markt.

 

Sprekers en hun visies

Eén van de sprekers is Willem van Duin, bestuursvoorzitter van Achmea. Hij geeft tijdens het symposium  zijn visie op de ontwikkelingen in de intermediaire markt. AFM-bestuurder Theodor Kockeltoren neemt de toehoorders mee in zijn verhaal over de manier waarop de toezichthouder kijkt naar de bescherming van zakelijke klanten. Daarbij komen ook de principes aan bod die op deze markt gelden en waarop het toezicht zich focust. Onderzoeker/adviseur Fred de Jong presenteert de uitkomsten van het wetenschappelijk onderzoek naar de financiële waarde van advies, dat hij samen met Avéro Achmea uitvoerde. Tot slot vertelt Wouter de Vries jr., expert dienstenmarketing, hoe de adviseur zich kan positioneren en hoe deze zijn toegevoegde waarde zichtbaar kan maken in een sterk veranderende wereld. Astrid Joosten zorgt als dagvoorzitter voor een mooi geheel.

 

Meepraten

Luisteren en nieuwe inzichten opdoen, is niet het enige waartoe Avéro Achmea haar topadviseurs en branchepartijen de gelegenheid geeft. Zo is tijdens het symposium ook volop ruimte om met elkaar te praten over ontwikkelingen, toekomstverwachtingen en de waarde van advies in de praktijk.

Lees meer op de website over het symposium.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.