nieuws

De Goudse introduceert themaweken voor adviseurs

Branche

De Goudse heeft haar marketingaanpak richting het zakelijke intermediair op de schop gegooid. De verzekeraar introduceerde vandaag onder de noemer ‘Samen Succesvol’ themaweken die haar relaties moeten helpen bij de advisering van ondernemers. Meerdere keren per jaar biedt een actiewebsite hen kennis en kant-en-klare acties.

De Goudse introduceert themaweken voor adviseurs

“Verzekeringsadviseurs kunnen hier kennis halen, maar ook snel kansen scannen om direct over te gaan tot actie”, legt Bernardo Walta, directeur Commercie van De Goudse, uit. “Naast achtergrondartikelen biedt de website daarom ook verkoopmiddelen, zoals wervende brieven en artikelen voor op de website.”
De acties zijn gericht op de gehele zakelijke markt. Een van de thema’s is de verhoging van de AOW-leeftijd en de gevolgen daarvan, niet alleen voor collectieve pensioenregelingen maar ook voor arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.  “Wij willen graag een kennispartner zijn, die adviseurs verder helpt met heldere informatie en praktische oplossingen”, aldus Walta.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.