nieuws

Achmea wordt sponsor NOC*NSF

Branche

Achmea wordt Partner in Sport van sportkoepel NOC*NSF. Met het sponsorschap wil de verzekeraar een aantoonbare bijdrage leveren aan het stapsgewijs vergroten van de sportparticipatie in Nederland. Het sponsorcontract is aangegaan voor een periode van 4 jaar, met uitzicht op verlenging.

Achmea wordt sponsor NOC*NSF

Achmea wil, via (breedte)sport, jongeren in beweging krijgen en daarmee de samenhang in de samenleving bevorderen. De verzekeraar gaat de belofte ook meetbaar maken en start daarvoor samen met NOC*NSF de Achmea Sportdeelname Index. Via gericht onderzoek onder 4.500 Nederlanders wil Achmea regelmatig laten zien wat de toename is in het aantal sportende jongeren in de leeftijd van 8 tot 18 jaar.
Achmea wordt per direct ook nieuwe partner van Mission Olympic. Deze grootste schoolsportcompetitie van Nederland is een initiatief van NOC*NSF, KVLO en Coca-Cola. Vorig jaar besloot de coöperatieve verzekeraar al hoofdsponsor te worden van het European Youth Olympic Festival  (EYOF) 2013, dat van 14 tot en met 19 juli plaatsvindt in Utrecht. Ook deze sponsoring wordt ingezet om de jeugd in beweging te brengen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.