nieuws

ING komt met specifieke advieskantoren

Branche

ING Nederland gaat dit jaar nieuwe kantoorformules ontwikkelen die passen bij een specifiek marktgebied en specifieke klantbehoeften. Onderdeel hiervan is de introductie van het ING Advieskantoor, waar de klanten terecht kunnen voor de meest uitgebreide dienstverlening en waar meer ruimte is voor “persoonlijke aandacht”. In de nieuwe kantoren verschuift de focus naar “minder transacties en meer deskundig advies.”

ING komt met specifieke advieskantoren

De investering in advies gaat hand in hand met een sterke focus op mobiel bankieren. ING Nederland verwacht dat over twee jaar 95 % van alle klantcontacten via smartphone en tablet zal verlopen. Op dit moment maken meer dan 1,1 miljoen ING-klanten al gebruik van de ING Mobiel Bankieren app. Volgens directievoorzitter Nick Jue, houden klanten echter behoefte aan persoonlijk contact. “Daarom investeren we in het uitbreiden van het aantal adviseurs en zetten deze adviseurs ook bij onze online diensten in”, aldus Jue. “Klanten kunnen dan live in gesprek met onze adviseurs via Mijn ING of de app.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.